Klachten

Klachtenprocedure

Bij van de Kolk creatie streven we naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over onze producten of diensten. Laat het ons weten – we lossen het graag op.

1. Melden van een klacht

Je kunt een klacht indienen via een van de volgende manieren:

  • E-mail: info@kolkcreatie.nl

  • Post: van de kolk creatie , Uddelsekampweg 46, 3888 LW Uddel

  • Telefonisch: 06-27 515 919

  • Contactformulier: Contact | Van de kolk creatie

Vermeld bij je klacht altijd:

  • Je naam en contactgegevens

  • Eventueel ordernummer of factuurnummer

  • Een duidelijke omschrijving van de klacht

  • Eventuele foto’s of andere relevante informatie

2. Bevestiging

Na ontvangst van je klacht sturen we je binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst.

3. Behandeling van je klacht

We streven ernaar om je klacht binnen 5 werkdagen inhoudelijk te behandelen en een oplossing voor te stellen. Als we meer tijd nodig hebben, laten we je dat weten.

4. Oplossing

We zoeken altijd naar een passende oplossing, zoals vervanging, herstel of terugbetaling – afhankelijk van de situatie.

5. Niet tevreden over de afhandeling?

Ben je het niet eens met de uitkomst van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie of (bij webshops) via het ODR-platform van de Europese Commissie:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/

© 2025 Van de kolk creatie | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel